Een tevreden klant, dat is wat telt
Dinsdag 24 oktober 2017

Een tevreden klant, dat is wat telt

De Consumentenbond vraagt jaarlijks 11.000 Nederlanders hun mening over hun bank. Ook klanten van RegioBank werd gevraagd naar hun tevredenheid.

Dit jaar gaven ze een 9 als rapportcijfer. En voor de service beloonden klanten ons met een 8.5. Daarmee staat RegioBank op nummer 1 en zijn we verkozen tot beste bank van Nederland. Ook vorig jaar deed RegioBank het niet slecht, toen kregen we een top-3 beoordeling.

Mooiste compliment

“Het is een uitslag om trots op te zijn. Zo’n hoog cijfer is natuurlijk het mooiste compliment wat we kunnen krijgen van onze klanten. RegioBank werkt samen met Zelfstandig Adviseurs, die zich dagelijks inzetten voor hun klanten. Hier worden ze nu duidelijk voor beloond.”, aldus Directievoorzitter Hans van den Bor.

De bank in de buurt

Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank écht nog een bank in de buurt. Deze focus op de regio is heel bewust gekozen. Lokale gemeenschappen zijn waardevol voor Nederland. Lokale basisvoorzieningen, zoals een school, supermarkt én een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan blijven regelen. En maken wij ons sterk voor dorpen en kleine steden.

Meer informatie over het jaarlijks onderzoek van de Consumentenbond? Lees de Geldgids van november 2017 of kijk op de website van de Consumentenbond.


Direct contact?

Bankieren bij RegioBank doet u via onze Zelfstandig Adviseurs.

Uw voordelen:

  • 530 adviseurs dus altijd wel 1 in uw buurt
  • Direct persoonlijk contact
  • Ervaren professionals
  • Altijd binnenlopen

Vul uw postcode of plaats in en ontdek de adviseur bij u in de buurt.